JAZZ WAY DON CAST

Boo's asset..
Boo's priority
Boo's goals

Na so them they address themselves, ndi ara
I heard a very funny line form a friend today and that reminds me of what happened in my domain today. 

My friend's exact lines

Lockdown Everywhere Abi
Now how will U renew the soap Baba gave U.
 Las las U go run mad 😛🏃
(No dey use juju to hold a Man)*🏃🏽‍♀🏃🏽

Chakam, I still dey sleep the sleep way Olisa give me this morning, dey enjoy my self o.. When my sister come knocking at  my door, nana come hear story as e dey hot 🔥.

Chai, I wan vex change am for her but she sounded very urgent, fiam I jioned her we go backconey o,dey  loook the next compound, since we stay upstairs.

Oya na, na plenty noise o, cries and shouts,
What happen oooooo
Haunty, slay Queen, olosho e hvf madt o..they tied her for ground fully naked

Me.. What happen...i keep asking

My sister... Slay Queen jazz hvf cast

Me.. Gbese re..

Me.. Tell. Me sometin o

My sister, sebi na me and u dey live here

Me.. Oya no vex, gist me

My sister, I heard her time done expire

Me... Wahala wa o. Jesu

My sister.. D baba way do the jazz dey far o

Me... Haa chimo

My sister... As lockdown dey na, she no fit travel go renew, see her time done reach

Me..odikwa behuge.. Stretching my neck to see slay queen for ground dey shout like madt dog

My sister.. Sebi if them see you they ll be
 feeling fly, you see ur life now.

Me.. I dey look like mumu, to hear gist

This life sef, on all her slay queen, fine girls things, my boo this, my boo that, see o, na so aunty take do jazz to hold one man or men sef, just negodo..

Just be your sef ladies, the rigth guy will come and he won't stress you to take any concoctions and subject you to fetish acts and expose you to dubious ways.

Learn, one good man is dying to be with you and give you all you ever deserve.. Wait for it, pray about it and prepare yourself for it..

But wait o.. Truly I am one man's medicine, his joy giver and muse for life.. Lee boo.. I am praying 🙏 for u inuna

Vivsravine speaks ©

Comments

Popular posts from this blog

BEFORE I DO

STOP 🛑 IT

DONT BE INTIMIDATED